Parduotuvės taisyklės ir sąlygos
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės nustato pirkėjo (toliau – „Klientas“) ir MB „Lijosa“, įmonės kodas 307225084, buveinės adresas Tujų g. 38-2, Raudondvario k., LT-14257 Vilniaus r. (toliau – „Parduotuvė“) teises, pareigas ir atsakomybę, perkant prekes granitishop.lt (toliau – „Svetainė“).
1.2. Be šių taisyklių, teisinius santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos elektroninės prekybos įstatymas, Vartotojų teisių apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai.
1.3. Parduotuvė pasilieka teisę keisti taisykles, apie tai paskelbiant Svetainėje granitishop.lt. Užsakymams taikomos užsakymo metu galiojusios sąlygos.
2. Kainos
2.1. Visos Svetainėje nurodytos kainos pateikiamos eurais (€) su PVM. Pristatymo kaina apskaičiuojama atskirai, jeigu nėra kitaip nurodyta.
2.2. Kainos galioja nuo užsakymo pateikimo iki apmokėjimo termino pabaigos (14 dienų). Jei užsakymas pateiktas prieš keičiantis kainoms ar taisyklėms – taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios sąlygos.
2.3. Parduotuvė pasilieka teisę keisti kainas, apie tai informuojant Svetainėje granitishop.lt.
3. Užsakymo pateikimas
3.1. Užsakymą galima pateikti šiais žingsniais:
- Įdėti norimas prekes į pirkinių krepšelį;
- Pereiti į krepšelį ir paspausti mygtuką „Pirkti“;
- Užpildyti pristatymo ir kontaktinius duomenis;
- Pasirinkti mokėjimo būdą ir patvirtinti užsakymą;
- Po apmokėjimo Klientas nukreipiamas į užsakymo patvirtinimo puslapį.
4. Mokėjimo būdai
4.1. Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
4.2. "PayPal", "Apple Pay" ir "Google Pay"
4.3. Kredito ir debeto kortele
5. Prekių informacija
5.1. Parduotuvė stengiasi pateikti tikslias produktų nuotraukas ir aprašymus, tačiau spalvos gali skirtis priklausomai nuo Kliento ekrano nustatymų. Nedideli spalvų ar tekstūros skirtumai nelaikomi broku.
5.2. Parduotuvė pasilieka teisę bet kada keisti prekių asortimentą.
6. Pirkimo–pardavimo sutartis
6.1. Sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas pateikia užsakymą ir atlieka mokėjimą.
6.2. Nesumokėti užsakymai anuliuojami po 7 kalendorinių dienų.
6.3. Parduotuvė turi teisę atšaukti užsakymą apie tai informuodama Klientą ir grąžindama apmokėtą sumą per 7 darbo dienas.
7. Prekių pristatymas
7.1. Prekės pristatomos visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) per kurjerių tarnybas ar kitus pristatymo partnerius.
7.2. Pristatymo terminas nurodomas prie prekės. Jei terminas nenurodytas – pristatymas gali trukti iki 4 savaičių.
7.3. Parduotuvė neatsako už vėlavimus, įvykusius dėl Kliento pateiktų netikslių duomenų ar force majeure aplinkybių.
7.4. Klientas, gavęs siuntą, privalo patikrinti pakuotę. Pastebėjęs pažeidimus, Klientas turi teisę atsisakyti siuntos ir apie tai informuoti kurjerį.
8. Grąžinimas ir atsisakymo teisė
8.1. Klientas turi teisę per 30 dienų atsisakyti sutarties ir grąžinti prekę, jei ji nebuvo gaminta pagal individualų užsakymą ar kliento nurodymus.
8.2. Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota ir originalioje pakuotėje. Klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei ji naudota kitaip nei būtina.
8.3. Norint grąžinti prekę, reikia susisiekti el. paštu info@granitishop.lt.
8.4. Pinigai už prekę grąžinami per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo.
8.5. Grąžinimo teisė netaikoma juridiniams asmenims. Vartotojų apsaugos įstatymo prasme vartotojas yra privatus asmuo.
9. Nepaprastos aplinkybės (Force Majeure)
9.1. Parduotuvė neatsako už žalą, padarytą Klientui, ar prekių pristatymo vėlavimą, jei žala ar prekių pristatymo vėlavimas atsirado dėl aplinkybių, kurių internetinė parduotuvė negalėjo paveikti ar numatyti.
10. Asmens duomenų tvarkymas
10.1. Klientų duomenys tvarkomi vadovaujantis Privatumo politika, paskelbta granitishop.lt.
10.2. Klientų duomenys perduodami tik mokėjimų ir logistikos partneriams tiek, kiek būtina užsakymo įvykdymui.